آیا خرید در برقی ارزش دارد؟
نوشته شده توسط : اهورا

درب برقی چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم از مزیت درب های برقی بگوییم و توضیح دهیم که آیا خرید در برقی ارزش دارد، بگذارید تعریفی از آن داشته باشیم و انواع آن را بیان کنیم. 

در اتوماتیک به وسیله اجزای خود و به خصوص موتور ها می توانند با فرمان هایی که شما می دهید و در زمان که می خواهید باز و بسته شوند. یکی از نمونه های درب برقی، آنهایی هستند که به وسیله جک هایی که دارند عمل باز و بسته شدن را انجام می دهند. 

نمونه های دیگری از انواع در برقی به صورت کرکره ای هستند که اغلب برای مغازه ها و فروشگا ها کاربرد دارند. درب های ریلی و زیر سقفی نیز از دیگر مدل های درب اتوماتیک هستند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

مزایای خرید درب های برقی

درب های برقی در نمونه های مختلف تولید می شوند. این درب های اتوماتیک را می توان دقبقا هم اندازه با دهانه ورودی مغازه یا پارکینگ شما ساخت. 

-قیمت درب های اتوماتیک بسته به نوع آن، اندازه و ابعاد آن ، برند آن و... متفاوت است و این امر باعث شده شما بسته به بودجه خود آن ها خریداری کنید. 

-طول عمر درب های اتوماتیک بالاست و شما می توانید تا سالیان سال از آن ها استفاده کنید. 

 

خرید درب های برقی

اولین مورد مهم این است که انتخاب درب برقی بسته به اندازه مورد نیاز شما و در وقع اندازه دهنه است. از طرفی درب را بایستی بر اساس نوع محل خریداری کنید. 

در انتخاب بهترین برند درب برقی، اصل یا فیک بودن آنها و توان و قدرت موتور جک ها بسته به مشخصات دربتان دقت کنید تا متحمل ضررو زیان در خرید نشوید. 

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216

 

مطالب پیشنهادی

ریموت در برقی

 





:: برچسب‌ها: در اتوماتیک , در برقی , درب برقی , خرید درب برقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: